Band of Horses och gym + plugg+musik!

En mycket vacker låt av Band of horses och live det med!
Gym, det börjar gå framåt! Äntligen börjar jag själv känna att träningen ger resultat. Så skönt att kunna ta mer i något som man absolut inte kunde veckorna innan. Den känslan är slående. Om man vill må bra så rekommenderar jag att börja gymma och försöka köra så att man strävar efter att öka! Härligt!
Plugg..bleh men det är lite halv kul. Har en underbar externredovisnings tenta som kommer nu på Onsdag och jag tror jag ska lägga mig på G-nivå..hah.
Visst det är slack av mig men just nu vill jag bara ha poängen till csn och klara G på alla kurser, har en ide om att byta linje.
Den största nyheten för mig idag är dock...sommar planerna! Jag och en kompis ska högst troligen spela in en cd-skiva i sommar som ska bli helt underbar (hoppas jag). Jag vågar nog säga att ribban kommer ligga högt och att låtarna kommer vara bra. Har jobbat förut med min kompis och jag vet vad vi båda går för. Skickliga låtskrivare men stora ambitioner. jag menar, lokalband är bara början (hahahah), hoppas jag vågar gå längre och helt släppa tyglarna och springa in i det okända. Det är va musik är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0