Crystal Castles och lite Supernatural.

  • Bra låt med Crystal Castles och Robert Smith från The Cure. Bien!
  • Supernatural.
Har varit fan av Crystal Castles musik ett bra tag nu och önskar att det spelades lite sånt här på klubbar..heh. Varje gång man går på en klubb så ska det alltid spelas det populäraste som kommit ut, oftast kör dom det typ ett halvår efter att låten i sig kom, iaf i mindre städer. Låten lever sen vidare i typ 1 år om den är "bra". Det finns ju såklart bra musik men jag vågar säga att det är mycket mycket ovanligt, definitivt i mina öron. Black eyed peas får man nog leva med tills dom dör eller man själv, heh.
Supernatural!!1!2

Blev rekommenderad att se denna serie men kunde inte riktigt acceptera erbjudandet. Mina tankar lutade i början år att varje avsnitt skulle baseras på random barnbok om spöken som manusförfattaren letat i och sen gjort ett avsnitt på. Så med detta i huvudet så började jag kolla på första säsongen! kan börja med att säga att det egentligen inte är dåligt MEN det är lite barnbok över det.. Såg dom första 4 episoderna och sen hoppade jag till slutet av säsongen och jag missade i princip inget av avgörande betydelse (som inte kom i någon "previously on supernatural") så säsong 1 klar! Säsong 2.
Bloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary.. tack och vi..syn..AHHHHH *dies*
Tönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0