Eric Saade..Saaaaaaaaaaaaade.

Jaha. Lite sent kanske att skriva om Eric Saade men en katastrof är det aldrig sent att skriva om. Denna svenska Justin Bieber kommer förmodligen få ett mycket oönskat uppsving i sin karriär efter detta. Har redan hört den spelas på gymmet och undrar hur jag ska klara av att koncentrera mig om det kommer repeteras.
Så om man skulle göra en recension av den här låten (helt jävla hemskt) och det inte skulle bestå av 3 ord skulle det nog blir..
Den börjar helt bedrövligt som en engelska lektion i 6.an. "Stop, dont say that it's impossible, Cause i know its possible" vänta! sa han just va ja tror att han sa?! japp. Hela meningen är helt fel. Att inleda en låt med den rytmiken och sen texten och sen på allt dom orden..Fredrik Kempe. Jag tror att de flesta unga, ej fjortis tjejer, med bra engelska egenskaper skulle reagera negativt.
Väldigt Naiv fjortis text sjugen av en 16-åring.
Hoppas han försvinner i vimmlet av dåliga svenska artister och misslyckas med karriären och slutar på ett varulager eller nåt (inget illa i det).
Va negativ jag har blivit! Måste skriva om något kul och positiv senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0