Första låten jag har gjorde i Visby. Lite mystisk...kort med eftersom datorn crasha innan den blev klart..

Ett litet smakprov! Fears by Gustavnagot
Första delen av en låt jag gjorde för några månader sen. Vet inte vad det skulle kunna vara för musikstil men jag varierar rätt mycket men mycket element kommer tillbaka i det jag gör. Jag tänkte göra färdigt den men datorn crashade och jag fick reda på idag att den är lagad., lång tid..
Det är jag som sjunger och om jag ska vara ärlig så är jag rätt nöjd! :)
Texten är gjord av min bror.
Kanske ska skriva vidare på låten någon dag men just nu verkar det inte så.
Hoppas ni gillar det lilla jag gjorde på den, ni vet iaf hur jag sjunger nu! Prepare for more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0