Frankrike och Nero

Nero - Me & you. En väldigt skön dubstep/rock låt som har fått mycket bra kritik runt om i electro världen. För mig är den som en drog. Den är inte enligt mig upprepande för det kommer nya stycken hela tiden.
Frankrike! Jag har sökt en Internationell linje med franska som språk. Jag hade tänkt att komma in på högskoleprovet men har inte gjort det än. Nivån jag behöver nå är faktiskt inte så hög men det är ingen anledning för lättja, så ska plugga! Resultatet kommer ungefär en månad över skrivtillfället och jag hoppas på ett tillräckligt resultat. Men det som är mitt problem är! Mina föräldrar som tycker att min franska borde vara lite halv dåligt (som den är efter några år utan skola) vill att jag ska åka till frankrike 2 månader under sommaren och läsa utanför Bordeaux. Men jag vet ju inte om jag kommer in än, eftersom jag inte gjort HP än! Sitter nu och grubblar över hur jag ska tänka. Åka dit borde jag göra om det skulle gå vägen men hur vet jag att det kommer göra det:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0