Motgång, självinsikt, inspiration och bra humör igen!

Idag..Idag har det inte varit en så bra dag. Skulle skriva en tenta men kände att det skulle gå åt helvete så jag skippade helt enkelt att gå, tro mig. Har kommit lite på sne just nu med mig själv verkar det som. Har bra självinsikt så det kommer nog ordna sig om jag får ordning på EN grej bara. Då kommer nog det mesta lösa sig och jag blir superman skulle jag tro, allvarligt!
Så klippet jag linka? Greyson Chance heter han och är från Canada. Klippet är rätt gammalt men jag blev grymt imponerad av hans sångstil. Mina idoler när det gäller sång sjunger ofta falsett och liknande så det va coolt att hitta någon så ung med samma ideér. (Muse, coldplay, Silverchair m.m)
Hörde lite studioinspelningar han gjort med och det lät sämre, tror tyvärr att Greyson Chance inte kommer för den karriären som han är värd. Han ska lungt fronta i ett Band och turnera på stadios. EN Live artist. Hoppas han inte blir en solo artist med producenter i ryggen när han växer upp, då försvinner det hopp jag ser i han som en ny mega artist...honestly!
Ska linka en kul video med..Smosh, som är en kanal på youtube gör massa roliga klipp som dom lägger ut varje vecka. Just nu är "Charlie the drunk Guinea Pig" min favorit. Ett grovt dubbat brittisk marsvin som är mycket ful i munnen och gillar att hota, dricka, ragga, skada m.m :) Riktigt roligt. Finns några episoder med han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0