Nya låt från Swedish house Mafia - Save the world tonight.

Så här långt in på natten och undrar vem det är som sjunger i SHM.s nya singel. Har efter lite funderande och jämförande kommit fram till att det är anntingen Jared Leto (30 seconds to Mars) eller Ryan Tedder(OneRepublic)
Versen låter som Ryan Tedder men refrängen låter som Jared Leto, hmmmm, kanske är båda!
Det är säkert Ryan Tedder men jag hoppas endå på Jared Leto :)
För övrig en ganska bra låt verkar det som fast rätt mycket mainstream. Kommer nog tröttna mycket snabbt.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Har kommit fram till att låten inte är bra! lol

Den är gjord genom analys av vad allmänheten tycker och är inte sant musikskapande. Visst folk tycker nog den är bra. Undrar om SMH själva med HELT fria tyglar skulel skriva det dom gör idag. Dom kanske inte vågar skriva det dom vill längre.

2011-03-15 @ 17:26:33
Postat av: Jenni

Ryan Tedder!! Inte Jared Leto! Det hör jag eftersom jag älskar båda banden och har lyssnat sönder varenda låt de har. Mina två stora favoriter.. (Har jag fel får jag skämmas) :p

2011-03-16 @ 15:03:16
Postat av: Gustav

Ah, jag har börjat luta åt Ryan Tedder mer och mer, och lite Miike snow :) Vi får se när det blir officiellt!

2011-03-17 @ 03:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0