Peace and Love och csn pengar.

Jaha, då va det klart! Peace n' Love i borlänge kommer ha Bob Dylan på scenen i sommar. För mig blir valet rätt lätt, jag kommer inte åka dit. Så nu har en festival gått bort från listen. Det som skulle kunna få mig att åka dit är om Deadmau5 dyker upp. Just nu verkar det susa runt små rykten om att han kanske kommer spela någonstans i Sverige i sommar, jag tror dock att det är positiva lyckoönskningar! MEN om det skulle vara sant så hoppas jag nästan att Deadmau5 kommer till Arvikafestivalen, kan jag se Russ Chimes med:)
Ne om det blir festival i sommar så är det för att jag vill dansa och ha kul + bra musik! Så bra musik är inte tillräckligt för mig just nu! Så arvika eller Emmaboda! bara flänga runt till underbar underbar musik och ett folkhav!
Ser också fram emot att vara lite halvdragen och gå in på mindre spelningar och dansa runt!
HAHA ge mig sommar!
Så snart får jag lite csn...pengar. hah
Jag har lite olika saker som jag vill köpa! Dels har jag funderat på att köpa Starcraft 2, några av mina kompisar spelar och har kollat på lite och det ser kul ut, minst sagt! Frågan med det är ju att jag kommer säkert spela för mycket och det kommer inte sluta väl. Så är skeptisk! Sen har jag lite gym grejer som måste köpas och till sist.. en skjorta som jag har haft mina ögon på.

Stretch Shirt SEK 899, Filippa K - NELLY.COM
Så nu undrar jag bara varför den ska kosta 899kr. För helvete!
Ska inte skriva mycket om kläder men den här skjortan i mina ögon är en grej som jag vill ha-på-mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0